Aktuálne informácie / Actual information
Úradné hodiny
Platné od 10.02.2025 (v prípade potreby sa môžu zmeniť)
Utorok | 10:00 - 12:00 |
Ak máte problém so študentskou alebo zamestnaneckou kartou, prosim kontaktujte nás na email: [email protected]
Preukazy a prolongačné známky
Preukaz alebo známku možno získať:
študenti
Osobne:
-
Prolongácie a vydávanie preukazov bude realizované:
od 30.9.2024 v Kancelárii preukazov v čase úradných hodín
poštou na adresu:
- iba v rámci Slovenskej republiky
- informácie sú na stránke Získať preukaz alebo známku poštou
zamestnanci - po telefonickom dohovore.
University cards and prolongation stickers
University cards and prolongation stickers are available:
Students
- after payment for packaging and postage, the card will be sent by post within the Slovak Republic
- more information about payment is on the page How to obtain card or sicker;
- personally in the University card office with address Cesta na amfiteáter 1.
Employees
- after arranging by mobile phone in advance.
Poplatky za preukazy UMB možno zaplatiť cez mobilnú aplikáciu VIAMO
Viac informácií na https://www.umb.sk/platby-umb/viamo/
Postup pri neoprávnenom doplatku cestovného na ŽSSK
V prípade, ak dôjde pri kontrole študentov vo vlaku k neoprávnenému doplatku do celého cestovného, je potrebné spísať, ako došlo k vzniknutej situácii s uvedením: meno a priezvisko študenta, škola, číslo BČK (bezkontaktnej čipovej karty - 10 ciferné/17 ciferné číslo pod fotkou), vlak, dátum kontroly a čas vzniku incidentu a oskenovaný/-é doplatok/-ky do celého cestovného, obojstranný sken preukazu študenta.
Zároveň je potrebné reklamáciu zaslať písomne.
Uvedené údaje je potrebné odoslať na adresu:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Sekcia služieb zákazníkom
Oddelenie zákazníckych podaní
Rožňavská 1,
832 72 Bratislava 3
e-mail: [email protected]
Po preverení každého podania ŽSSK zaujme stanovisko.
O vzniknutej situácii informujte aj pracovisko Multifunkčných preukazov UMB mailom na [email protected].