
Študentské preukazy
- Získať preukaz študenta 1. ročníka
- Získať preukaz / známku poštou
- Preukaz denného študenta
- Preukaz externého študenta
- Budúci študenti a preukazy
- Doktorandi
- Prolongácie AR 2023/2024
- Platobné údaje
- Ako získať duplikát preukazu
- Často kladené otázky
- Erasmus a iné mobility
- Ukončenie štúdia a preukazy
- VIAMO platby
- UBIAN
Aktuálne informácie / Actual information
Suma platby za prolongačnú známku zostáva rovnaká 15€ pre úhradu do 31.8.2023.
Platba po termíne +5€.
Platobné údaje:
Číslo účtu: SK75 8180 0000 0070 0009 5590
Variabilný symbol: 9771
Špecifický symbol: ID študenta z AIS2
Preukazy a prolongačné známky
Preukaz alebo známku možno získať:
študenti
poštou na adresu:
iba v rámci Slovenskej republiky
informácie sú na stránke Získať preukaz alebo známku poštou;
Preukazy budú zasielané po 25.9.2023
osobne:
počas fyzických zápisov na fakultách,
v študentskom vchode novej budovy EF podrobnejšie na Preukaz pre študenta
v Kancelárii preukazov v čase úradných hodín
zamestnanci - po telefonickom dohovore.
University cards and prolongation stickers
University cards and prolongation stickers are available:
Students
after payment for packaging and postage, the card will be sent by post within the Slovak Republic
more information about payment is on the page How to obtain card or sicker;
personally in the University card office with address Cesta na amfiteáter 1.
Employees - after arranging by mobile phone in advance.
Poplatky za preukazy UMB možno zaplatiť cez mobilnú aplikáciu VIAMO
Viac informácií na https://www.umb.sk/platby-umb/viamo/
Postup pri neoprávnenom doplatku cestovného na ŽSSK
V prípade, ak dôjde pri kontrole študentov vo vlaku k neoprávnenému doplatku do celého cestovného, je potrebné spísať, ako došlo k vzniknutej situácii s uvedením: meno a priezvisko študenta, škola, číslo BČK (bezkontaktnej čipovej karty - 10 ciferné/17 ciferné číslo pod fotkou), vlak, dátum kontroly a čas vzniku incidentu a oskenovaný/-é doplatok/-ky do celého cestovného, obojstranný sken preukazu študenta.
Zároveň je potrebné reklamáciu zaslať písomne.
Uvedené údaje je potrebné odoslať na adresu:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Sekcia služieb zákazníkom
Oddelenie zákazníckych podaní
Rožňavská 1,
832 72 Bratislava 3
e-mail: zssksesz@slovakrail.sk
Po preverení každého podania ŽSSK zaujme stanovisko.
O vzniknutej situácii informujte aj pracovisko Multifunkčných preukazov UMB mailom na preukazy@umb.sk.