Sťažnosti
Vybavovanie sťažností na UMB
Postup pri podávaní, vybavovaní a kontrole vybavovania sťažností fyzických osôb a právnických osôb upravuje zákon č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach v znení neskorších predpisov.
Sťažnosť musí byť písomná a možno ju podať v listinnej podobe alebo elektronickej podobe.
Sťažnosť musí:
- obsahovať meno, priezvisko a adresu pobytu sťažovateľa,
- byť čitateľná a zrozumiteľná,
- z nej byť jednoznačné proti komu smeruje, na aké nedostatky poukazuje a čoho sa sťažovateľ domáha,
- v listinnej podobe obsahovať vlastnoručný podpis sťažovateľa.
Sťažnosti na Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici (ďalej len „UMB“) vybavuje oddelenie právnych služieb a vnútornej kontroly UMB – referát kontroly.
Sťažnosť možno podať písomne na adresu:
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Rektorát
Oddelenie právnych služieb a vnútornej kontroly
Národná 12
974 01 Banská Bystrica
V súlade s ustanovením § 11 ods.1 zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach v znení neskorších predpisov vypracovala UMB vnútorný predpis „Smernicu č. 2/2017 o vybavovaní sťažností na Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici“, ktorý upravuje postup vybavovania sťažností na UMB.