Fakulta prírodných vied
Profil absolventa: Absolventi študijného programu 1. stupňa profesijne orientovaného vysokoškolského štúdia aplikovaná informatika a vývoj softvéru dokážu analyzovať, navrhovať, implementovať, udržiavať a testovať softvérové systémy informačných technológií tvorivo a samostatne. Dôraz je kladený na to, aby absolvent študijného programu získal vedomosti a praktické skúsenosti v oblasti vývoja softvérových systémov, umožňujúce mu využiť ich v priemysle, ekonomike, vzdelávaní, zdravotníctve a ďalších odvetviach. Absolvent je schopný uplatniť sa po ukončení štúdia v praxi, ale aj úspešne pokračovať v štúdiu aplikovanej informatiky na 2. stupni.
Profil absolventa: Absolventi študijného programu 1. stupňa profesijne orientovaného vysokoškolského štúdia aplikovaná informatika a vývoj softvéru dokážu analyzovať, navrhovať, implementovať, udržiavať a testovať softvérové systémy informačných technológií tvorivo a samostatne. Dôraz je kladený na to, aby absolvent študijného programu získal vedomosti a praktické skúsenosti v oblasti vývoja softvérových systémov, umožňujúce mu využiť ich v priemysle, ekonomike, vzdelávaní, zdravotníctve a ďalších odvetviach. Absolvent je schopný uplatniť sa po ukončení štúdia v praxi, ale aj úspešne pokračovať v štúdiu aplikovanej informatiky na 2. stupni.
Profil absolventa: Absolvent uplatní svoje biologické, ekologické a environmentálne vzdelanie na nižších stupňoch riadenia v rôznych verejných, súkromných a mimovládnych organizáciách zameraných na ochranu prírody a krajiny, starostlivosť o životné prostredie a jeho jednotlivé zložky, na manažment ekologických a environmentálnych problémov a rizík. Môže pracovať v špecializovaných laboratóriách, ako správca databáz biologických, ekologických a environmentálnych údajov a ako GIS pracovník pre priestorové interpretácie a grafické výstupy týchto údajov. Absolvent tiež môže pokračovať v nadväzujúcom vysokoškolskom štúdiu v danom odbore alebo príbuzných študijných odboroch.
Profil absolventa: Absolvent má primerané teoretické aj praktické znalosti z vybraných chemických disciplín (všeobecná, anorganická, analytická, fyzikálna, organická, jadrová chémia, chémia otravných látok a biochémia) ale má poznatky aj z fyziky, matematiky, anatómie človeka, genetiky, forenzných vied a kriminalistiky, ktoré môže uplatniť vo svojej praxi. Je schopný samostatne pracovať predovšetkým v oblasti chemickej analýzy a vykonávať základné odborné úkony na úseku kriminalistiky, civilnej ochrany, hasičského a záchranného zboru a ozbrojených zložiek.
Profil absolventa: Absolvent má osvojené základné teoretické poznatky z matematiky, ktoré mu umožnia dopĺňať si vzdelanie samoštúdiom podľa potrieb. Absolvent pozná základné matematicko-štatistické metódy a možnosti ich aplikácií v praxi. Naučí sa používať poznatky zo štatistiky na riešenie čiastkových úloh zberu a analýzy dát v základných štatistických modeloch. Absolvent si osvojí využívanie výpočtovej techniky a pozná možnosti softvéru využívaného na štatisticky orientovaných pracoviskách a v oblasti poisťovníctva a finančníctva. Absolvent je pripravený na pokračovanie v štúdiu na 2. stupni v matematike a príbuzných disciplínach ako aj na uplatnenie v rôznych odvetviach priemyslu, vo verejnej správe a v súkromnom sektore.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Absolvent je schopný vyučovať tie profesijné predmety, ktoré sú prevažne zamerané na osvojovanie praktických zručností, návykov a remeselných prvkov žiakmi v príslušnom profesijnom učebnom a študijnom odbore. Absolvent je pripravený organizovať, plánovať a odborne viesť praktické vyučovanie na SOŠ prostredníctvom predmetu Odborný výcvik alebo Prax.
Profil absolventa: Absolvent je schopný vyučovať tie profesijné predmety, ktoré sú prevažne zamerané na osvojovanie praktických zručností, návykov a remeselných prvkov žiakmi v príslušnom profesijnom učebnom a študijnom odbore. Absolvent je pripravený organizovať, plánovať a odborne viesť praktické vyučovanie na SOŠ prostredníctvom predmetu Odborný výcvik alebo Prax.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Bc.) ‒ absolvent môže pôsobiť ako asistent učiteľa na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania, a predovšetkým je pripravený tak, aby mohol úspešne pokračovať v magisterskom štúdiu učiteľstva aprobačného predmetu v kombinácii na druhom stupni vysokoškolského vzdelávania.
Profil absolventa: Absolvent štúdia ovláda teoretické, ale aj praktické základy geológie, a rozumie procesom prebiehajúcim v litosfére, ovláda základné praktické postupy v aplikovaných geologických odboroch a ovláda základy širokého spektra príbuzných odborov (GIS, pedológia, antropogénne záťaže, ekológia, geografia, a pod.). Bude mať teoretické, ale aj praktické vedomosti o najmodernejších metódach výskumu hornín a minerálov, čo mu umožní širšie uplatnenie na trhu práce. Absolvent magisterského štúdia môže pracovať aj pri digitalizácii a grafickom vyhodnotení geologických údajov v inštitúciách štátnej správy, samosprávy, múzeách, ale aj v environmentálne založených spoločnostiach štátneho a súkromného sektoru.
Profil absolventa: Absolvent štúdia ovláda teoretické, ale aj praktické základy geológie, a rozumie procesom prebiehajúcim v litosfére, ovláda základné praktické postupy v aplikovaných geologických odboroch a ovláda základy širokého spektra príbuzných odborov (GIS, pedológia, antropogénne záťaže, ekológia, geografia, a pod.). Bude mať teoretické, ale aj praktické vedomosti o najmodernejších metódach výskumu hornín a minerálov, čo mu umožní širšie uplatnenie na trhu práce. Absolvent magisterského štúdia môže pracovať aj pri digitalizácii a grafickom vyhodnotení geologických údajov v inštitúciách štátnej správy, samosprávy, múzeách, ale aj v environmentálne založených spoločnostiach štátneho a súkromného sektoru.
Profil absolventa: Absolvent dokáže analyzovať; navrhovať, realizovať a udržiavať softvérové systémy informačných technológií a vykonávať výskum v danej oblasti s vysokou mierou tvorivosti a samostatnosti. Dôraz je kladený na to, aby absolvent študijného programu získal hlboké znalosti softvérových systémoch, umožňujúce mu využiť aplikácie informatiky v priemysle, ekonomike, vzdelávaní, zdravotníctve a ďalších odvetviach. Aby bol absolvent schopný budovať rigorózny vedecký prístup, nadobudne skúsenosti s uplatnením metód analýzy a syntézy softvérových systémov, formuláciou a overovaním hypotéz, experimentálnym návrhom na základe analýzy získaných údajov a pod. Absolvent môže pracovať vedecky v celej šírke softvérových aplikácií informačných technológií, v ktorých uplatňuje pokročilé metódy a techniky návrhu a programovania.
Profil absolventa: Absolvent dokáže analyzovať; navrhovať, realizovať a udržiavať softvérové systémy informačných technológií a vykonávať výskum v danej oblasti s vysokou mierou tvorivosti a samostatnosti. Dôraz je kladený na to, aby absolvent študijného programu získal hlboké znalosti softvérových systémoch, umožňujúce mu využiť aplikácie informatiky v priemysle, ekonomike, vzdelávaní, zdravotníctve a ďalších odvetviach. Aby bol absolvent schopný budovať rigorózny vedecký prístup, nadobudne skúsenosti s uplatnením metód analýzy a syntézy softvérových systémov, formuláciou a overovaním hypotéz, experimentálnym návrhom na základe analýzy získaných údajov a pod. Absolvent môže pracovať vedecky v celej šírke softvérových aplikácií informačných technológií, v ktorých uplatňuje pokročilé metódy a techniky návrhu a programovania.
Profil absolventa: Absolvent má rozšírené interdisciplinárne teoretické a praktické vedomosti z biologicko-ekologických a environmentálnych vied. Je schopný analyzovať štruktúru, dynamiku a funkcie ekologických systémov a porozumieť princípom, mechanizmom a procesom organizácie týchto systémov. Je schopný posúdiť reálnu ekologickú a environmentálnu udržateľnosť navrhovaných riešení, napr. v prípade poľnohospodárstva, lesného a vodného hospodárstva a klimatickej zmeny. Aplikuje svoje vedomosti pri analýzach vybraného územia z pohľadu poskytovaných ekosystémových služieb, ich špecifikácie, významu a hodnotenia.
Profil absolventa: Absolvent je odborníkom schopným využívať v praxi moderné metódy štatistiky, spracovania dát a finančnej matematiky. Keďže má osvojené základné teoretické poznatky z matematiky a štatistiky, je schopný dopĺňať si vzdelanie samoštúdiom podľa potrieb a zamerania jeho pracoviska. Každý absolvent pozná základné matematicko-štatistické metódy a možnosti ich aplikácií v praxi. Osvojí si tiež využívanie výpočtovej techniky (s dôrazom na štatistický softvér R) a pozná možnosti softvéru využívaného na štatisticky orientovaných pracoviskách a v oblasti finančníctva a poisťovníctva. Najlepší študenti majú možnosť pokračovať v doktorandskom štúdiu v odbore Matematická analýza, preto v rámci výberových predmetov a individuálnych konzultácií sa predpokladá osvojenie hlbších teoretických poznatkov z nejakej špecializácie matematiky. Absolventi nachádzajú uplatnenie v poisťovníckom a finančnom sektore ako dátoví analytici, finanční analytici či poistní matematici, v rôznych odvetviach ekonomiky ako štatistici a dátoví analytici. Uplatňujú sa aj na vedecko-výskumných pracoviskách a ako vysokoškolskí učitelia matematiky, štatistiky a príbuzných odborov.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Profil absolventa: Študijné programy študijných odborov Učiteľstvo akademických predmetov a Učiteľstvo profesijných predmetov a praktickej prípravy (Mgr.) ‒ absolvent je spôsobilý byť učiteľom prislúchajúcim jeho špecializácii na úrovni nižšieho a vyššieho sekundárneho vzdelávania ako aj vysokoškolského. Okrem zvládnutia učiteľskej spôsobilosti je schopný participovať alebo riadiť vývoj metodických materiálov pre výučbu daného predmetu. Má poznatky z metód výskumu a vývoja v didaktike odboru pre pokračovanie na 3. stupni vysokoškolského štúdia. Absolvent učiteľstva predmetu technika je oprávnený vyučovať predmet Technika na úrovni nižšieho sekundárneho vzdelávania. Ovláda základné poznatky z oblasti drevárstva, strojárstva, elektrotechniky, elektroniky, kybernetiky a didaktiky techniky.
Menu

Fakulta prírodných vied
Tajovského 40
974 01 Banská Bystrica
tel. +421/48/446 7111
fax: +421-48-413 61 53
http://www.fpv.umb.sk