Nastavenie súborov cookie

    Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

    Spravovať nastavenie súborov cookie

    Nevyhnutne potrebné súbory cookie

    Vždy aktívne

    Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

    Súbory cookie súvisiace s výkonom

    Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

    Kurz komunikácie pre zdravotný personál

    Kurz komunikácie pre zdravotný personál

    Tréning komunikačných zručností pre stredný a nižší zdravotný personál

    • Termín konania: podľa záujmu
    • Rozsah: 8 h
    • Cena: 80 €
    • Cieľ: Hlavným cieľom je rozvíjanie základných komunikačných zručností formou tréningu. Osvojenie si teoretických východísk efektívnej komunikácie a následne získanie praktických komunikačných zručností formou modelových situácií a interakčných cvičení. Dôležitou súčasťou nácviku je rozvíjanie empatie a asertivity v komunikácii medzi zdravotníckym personálom a pacientom, prípadne medzi kolegami. Dobrá úroveň komunikačných zručností je dôležitým článkom v štruktúre profesijných kompetencií každého pracovníka v zdravotníctve. Pomáha optimalizovať vzťahy na pracovisku a eliminuje vznik konfliktných situácií v dôsledku nevhodnej komunikácie.
    • Cieľová skupina: administratívny zdravotný personál, manažéri ošetrovateľskej starostlivosti, zdravotné sestry, zdravotní asistenti, sanitári, ošetrovatelia.
    • Obsah:

      • Aké sú správne zásady efektívnej komunikácie?
      • Ako skvalitniť komunikáciu?
      • Aké sú zložky verbálneho a neverbálneho prejavu?
      • Ako porozumieť neverbálnemu prejavu?
      • Aké sú kritéria úspešnej verbálnej komunikácie?
      • Ako porozumieť prejavu komunikačného partnera (pacienta)?
      • Aká je dôležitá empatia v správaní zdravotného personálu?
      • Ako a kedy sa správať asertívne?
      • Aké sú komunikačné bariéry a ako ich zvládnuť?
      • Aké sú špecifiká komunikácie so skupinou pacientov z rôznych cieľových skupín?
      • Ako aktívne počúvať?
    • Profil absolventa: Absolvent porozumenie prejavom verbálnej a neverbálnej komunikácie, rozlišovanie rôznych spôsobov riešenia problémových situácií aktívne používanie asertívnych zručností a techník na konštruktívne spôsoby riešenia konfliktných situácií, analyzovanie príčin interpersonálnych konfliktov, identifikovať a odstraňovať komunikačné bariéry
    • Lektorka: doc. PaedDr. Lenka Rovňanová, PhD.
    • Miesto konania: Rektorát UMB, Národná 12, 974 01 Banská Bystrica, prípadne podľa požiadaviek klienta
    • Doklad o ukončení: osvedčenie
    • Prihláška