Nastavenie súborov cookie

    Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

    Spravovať nastavenie súborov cookie

    Nevyhnutne potrebné súbory cookie

    Vždy aktívne

    Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

    Súbory cookie súvisiace s výkonom

    Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

    Asistentka riaditeľa

    Miesto práce: BJ accounting services, s.r.o., Na Troskách 14297/26, Banská Bystrica
     
    Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž
     
    Termín nástupu: ASAP
     
    Mzdové podmienky (brutto): 5 - 6 EUR/hod.
     

    Informácie o pracovnom mieste

    Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

    • Vypracovanie zmlúv, splnomocnení a iných právnych dokumentov podľa predlohy.
    • Plánovanie obchodných schôdzok.
    • Odpovedanie na telefónne hovory, e-maily a iné formy komunikácie.
    • Spravovanie a aktualizovanie zákazníckej databázy.
    • Príprava materiálov pre stretnutia, konferencie a prezentácie.
    • Organizovanie stretnutí, konferencií, školení, workshopov a iných podujatí.

    Zamestnanecké výhody, benefity

    • príjemné pracovné prostredie
    • flexibilný pracovný čas
    • referral bonus pri odporučení nového klienta
    • možnosť kariérneho a profesijného rastu
    • školenia a vzdelávacie kurzy v danej oblasti
    • individuálny prístup
    • teambuildingy

    Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 31.1.2024

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy

    Jazykové znalosti: Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

    Ostatné znalosti: Microsoft Word - Pokročilý, Microsoft Excel - Pokročilý, Komunikačné schopnosti - Pokročilý

    Vodičský preukaz: B

    Pozícia je vhodná pre absolventa: Áno

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    • Schopnosť efektívne plánovať, usporadúvať a sledovať rôzne úlohy, dokumenty, kalendáre, e-maily a iné administratívne úlohy.
    • Schopnosť zachovávať dôvernosť a správať sa eticky v rámci dôverných informácií.
    • Ochota a schopnosť prispôsobiť sa meniacim sa situáciám a požiadavkám.
    • Schopnosť jasne a efektívne komunikovať ústne aj písomne s rôznymi zainteresovanými stranami.
    • Schopnosť všímať si malé detaily a zabezpečiť ich správne vykonanie.
    • Schopnosť identifikovať problémy a hľadať efektívne riešenia.
    • Schopnosť spravovať čas efektívne, prioritizovať úlohy a plánovať.
     

    Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti: Sme účtovná spoločnosť na trhu pôsobiaca už 3 roky. Svojim klientom poskytujeme kvalitné služby v oblasti spracovania jednoduchého a podvojného účtovníctva, mzdovej agendy, daní a komunikácie s úradmi. Hľadáme do nášho kolektívu zodpovedného kolegu, ktorý má chuť pracovať v oblasti účtovníctva.

    Počet zamestnancov: 5-9 zamestnancov

    Kontakt

    Kontaktná osoba: Jakub Buchel
    Tel.: +421919280919
    E-mail: poslať životopis