Nastavenie súborov cookie

    Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

    Spravovať nastavenie súborov cookie

    Nevyhnutne potrebné súbory cookie

    Vždy aktívne

    Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

    Súbory cookie súvisiace s výkonom

    Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

    Asistent/asistentka manažérky nákupu

    Miesto práce: Banská Bystrica-Králiky
    Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
    Termín nástupu: Ihneď
    Mzdové podmienky (brutto): 1 000 - 2 000 EUR/mesiac. Mzda nad 1000 EUR je stanovená v podobe odmien na základe tvojej šikovnosti a rýchlosti dokončovania pridelených úloh.
     

    Informácie o pracovnom mieste

    Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

    Neustále rastieme, a preto hľadáme asistenta/asistentku manažérku nákupného oddelenia firmy nextporter s.r.o.

    Si to TY, ak vieš:
    • Telefonovať a zasielať emaily v anglickom jazyku
    • Aktívne dokončovať úlohy
    • Plánovať a organizovať
    • Denne si evidovať prácu v podobe dokončených úloh
    • Aktívne vytvárať dobré vzťahy so zamestnancami, obchodnými partnermi a verejnosťou

    Zamestnanecké výhody, benefity

    • Nádherné pracovné prostredie v blízkosti Banskej Bystrice.
    • Zaškolenie, neustálu podporu a pomoc manažmentu firmy
    • Priateľský tím.
    • Účasť na zahraničných výstavách.
    • Možnosť aktívneho využitia anglického jazyka na dennej báze.
    • Flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby.
    • Vzdelávacie kurzy a školenia.
    • Káva zdarma na pracovisku.
    • Teambuildingy
    • Profesijný/osobnostný koučing.
    • Možnosť dopravy do/z práce zdarma.

    Viac info o nás: https://www.nextporter.sk/kariera/

    Informácie o výberovom konaní

    Výberové konanie prebieha v troch kolách. Všetky informácie sa dozvieš v prvom telefonáte/emaile, ktorým kontaktujeme každého uchádzača.
     

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    stredoškolské bez maturity
    stredoškolské s maturitou
    nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
    študent vysokej školy
    vysokoškolské I. stupňa
    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

    Ostatné znalosti

    Microsoft Excel - Základy
    Microsoft Outlook - Základy
    Microsoft Word - Mierne pokročilý
    Microsoft Office 365 - Základy

    Vodičský preukaz

    B

    Pozícia je vhodná pre absolventa

    Áno

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    • Ochota neustále sa učiť nové veci.
    • Každodenná práca na sebe.
    • Dobrá schopnosť komunikovať a aj počúvať
    • Komunikácia v angličtine
    • Cieľavedomosť
    • Schopnosť dokončovať zadané úlohy

     

    Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Sme veľkoobchodná spoločnosť zameraná na export a import drogérie, kozmetiky a potravín. Na európskom trhu pôsobíme úspešne už viac ako 17 rokov chceme sa rozšíriť do celého sveta. Nedávno sme otvorili nové pobočky v Holandsku a Chorvátsku. Naším cieľom je dodávať zákazníkovi značkový tovar, rýchlym a kvalitným spôsobom, za atraktívne nízke ceny, vytvárať s ním dobré a produktívne vzťahy. Rovnako je naším cieľom podporovať cieľavedomých, úspešných a spoľahlivých zamestnancov odborne, osobnostne a finančne.

    Viac info o nás: https://www.youtube.com/watch?v=HO2wepZMb0g&t=40s
     
    Počet zamestnancov: 10-19 zamestnancov
     

    Kontakt

    Kontaktná osoba: Lenka Belláková
    Tel.: +421905533022
    E-mail: bellakova@nextporter.com 
     
     
    Asistent/asistentka manažérky nákupu