Aktuálne oznamy
Ubytovať sa v ŠD je možné od prvého pracovného dňa v mesiaci september, len v pracovných dňoch, v čase od 07:30 do 14:00 hod.
Pridelenie lôžka je NEPRENOSNÉ, NIE JE MOŽNÉ ho prenechať inej osobe.
ZMENA ŠD po pridelení ani počas AR NIE JE MOŽNÁ.
Od AR 2023/24 je zavedený "nenávratný poplatok za nezistené škody na ubytovacom zariadení" vo výške 15,- Eur. Poplatok je potrebné uhradiť v lehote do 15 dní odo dňa uzatvorenia / podpísania Zmluvy o ubytovaní (Čl. V., bod 7.).
Elektronická komunikácia medzi študentami a zamestnancami Správy účelových zariadení UMB (ďalej SÚZ UMB) bude akceptovaná len prostredníctvom prideleného e-mail konta UMB v tvare:
[email protected]
Zamestnanci SÚZ UMB nebudú reagovať na @ komunikáciu zo súkromných @ adries študentov.
V prípade nefungovania e-mail adresy nájdete pomoc na adrese: https://helpdesk.umb.sk/
Nájomné - obdobie september 2024 - február 2025 akademického roka 2024/25
Nájomné, sa bude uhrádzať výhradne bezhotovostným prevodom v termíne:
od 01. 08. do 15. 08. 2024 (čiastka už pripísaná na účet SÚZ UMB)
2 - lôžková izba | 80,00 € / mes. | september 2024 - február 2025 = 480,00 € |
Názov účtu: | Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici |
Banka: | Štátna pokladnica, Radlinského 32, 810 05 Bratislava 15 |
Číslo účtu: |
IBAN: SK44 8180 0000 0070 0009 5857 BIC / SWIFT: SPSRSKBA |
VS: | 62123456 |
ŠS: | ID študenta |
- v správe pre prijímateľa uveďte meno a izbu študenta |
V prípade nutnosti vyhľadávania platby - nesprávne uvedený VS, ŠS alebo platba poštovou poukážkou, študent zaplatí poplatok vo výške 5,00 €.
V Banskej Bystrici dňa 22. 07. 2024
Pri väčších hromadných akciách = cena za lôžko/noc = dohodou.
Postup pri odubytovaní zo ŠD 2:
Študent sa môže odubytovať v pracovných dňoch od 07:30 hod. do 13:00 hod.
Žiadame študentov, aby pri odubytovaní zo ŠD dodržiavali nasledovný postup:
- Vyplníte tlačivo "ODCHODKA zo ŠD", tlačivo je k dispozícii v obale na nástenke na 3. poschodí, pani skladníčka bielizne Vám na ňom potvrdí vrátenie zapožičanej bielizne.
- Všetky veci si je potrebné pobaliť, vyniesť odpadky, izbu dať do pôvodného stavu, chladničku treba mať vyprázdnenú, umytú a vypnutú.
- Pani upratovačka, ktorá upratuje Vašu bunku, Vám skontroluje izbu a podpíše "ODCHODKU zo ŠD".
- Ak ukončujete ubytovanie počas AR - vypíšete tlačivo "ZÁNIK UBYTOVANIA" s uvedením dôvodu odchodu - riadite sa Zmluvou o ubytovaní,
čl. VI. Možnosti zániku ubytovania.
- dôvod = priložíte potvrdenie zo študijného oddelenia. - Ak máte preplatok na nájomnom, vyplníte tlačivo "Žiadosť o vrátenie platby za ubytovanie". Pri nedoplatku, tento uhradíte v hotovosti u vedúcej ŠD.
- Všetky vyššie uvedené tlačivá odovzdáte vedúcej ŠD 2 pri odubytovaní.
- odovzdáte preukaz ubytovaného, kľúče od izby a v prípade poškodeného zariadenia izby, škody uhradíte
u vedúcej ŠD 2.
Tlačivá Zánik ubytovania a Žiadosť o vrátenie platby za ubytovanie sú na:
- VZORY tlačív na stiahnutie